  • Data: 2018-09-01 12:27:41
    Temat: Re: Egzaminator nie usłyszał zarzutów
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-09-18 o 08:29, Shrek pisze:

    > Czy mnie się zdaje, czy szlaban był zamknięty 7 minut i nic nie
    > przejechało? Jeśli tak to wcale się miejscowym nie dziwię, a
    > konsekwencje powinien ponieść odpowiedzialny za ten przejazd.

    Kolej ma swoje przepisy tworzone, gdy pociągi świadczyły normalne usługi
    przewozowe. Z jednej strony te przepisy są wynikiem wieloletnich
    doświadczeń, z drugiej strony ten balast powoduje, że są nieżyciowe.

    U nas z powodu remontu mostu po takich nieużywanych torach przez most
    jeździ wahadłowo pociąg pasażerski. Powstał jednak problem, bo pociąg
    jeździ po przejazdach kolejowych i odcina jedną dzielnicę. Ponieważ
    jeździ tam i z powrotem, no to przejazdy są niemal cały czas zamknięte.
    Wiec ludzie zaczęli to ignorować, zwłaszcza, że żadnego zagrożenia to
    nie powoduje, bo pociąg szlakową ma tam 5 km/h, a w ogóle, to tory są
    zamknięte, jak on stoi na takim przystanku, który z przejazdu widać. To
    PKP zamiast dać nawet pracownika, który by te zapory podnosił i
    opuszczał, jak jedzie pociąg, ale nie blokował przejazdu przez 15 minut,
    jak i on stoi i ludzie wsiadają / wysiadają, to wystawia kilkuosobowy
    patrol SOK-istów, by karali ludzi przechodzących przez tory.

    Podobnie może być na tym przejedzie tam opisanym. Zamiast poprawić
    organizację przejazdu, to mają pretensje do ludzi, którzy próbują z ich
    głupotą normalnie żyć.