  • Data: 2005-11-21 14:18:32
    Temat: Re: Edukacyjny office na firmowym komputerze
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrndo3dk7.icv.joshua@tau.ceti.pl...

    > ROTFLuj sobie do woli...
    > OpenOffice po prostu często jest upierdliwszy od wszystkich wersji
    > MsOffice
    > razem wzięty - jak się uprze by coś automatycznie zmieniać to nic nie
    > poradzisz...

    Chciałbym Cię powiadomić, że w OO, jak i zresztą w Wordzie, bez problemu
    można wszystkie
    automatyczne "umilacze życia" powyłączać. Bez tej czynności to i Worda i OO
    nie da się używać.
    Głupie poprawianie pocz. wyrazu na z dużej litery (po kropce), potrafi
    doprowadzić do piany na ustach.
    Moje zdanie jest takie, że w domyślnej konfiguracji, ani OO, ani Worda
    się nie da używać.
    Tak więc to nie program jest zły, tylko wiedza użytkownika nikła.