  • Data: 2003-05-18 09:46:27
    Temat: Re: EGZAMIN Z CYWILA
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel wrote:

    > Ja tam wiem tylko ze slyszenia,ale moj kolega mial to hmmm szczescie
    zdawac > u niej i dostal zaledwie dwa pytania:adopcja i odpowiedzialnosc SP
    za szkody > wyrzadzone obywatelom czy cos w tym stylu.Wygladal ten egzamin w
    ten
    > sposob ze byl pytany mniej wiecej przez godzine,przed nim z dwojami w
    > indeksie wylecialy dwie osoby,a sam kolega chociaz dostal 3+ to wyszedl na
    > miekkich nogach z egzaminu.Uczyl sie z komentarza i to podobno uratowalo
    mu > zycie.
    > PS
    > Kiedy przeczytalem twoj post to tylko mi sie nasunelo "O Jezu...".
    > Pozdrawiam
    > Pawel

    Wielkie dzięki, chociaż coś bardziej konkretnego. W ogóle widzę, że z Panią
    profesor to niezły obłęd. Mama nadzieję że nie wpisze tylko do indeksu
    "debil" bo podobno jest do tego zdolna.
    Jakbyś coś jeszcze gdzieś usłyszał albo któryś z Twoich znajomych zdawał u
    niej egzamin, prosze daj mi znać. Im więcej informacji tyw bardziej wiem na
    czym stoję albo gdzie leżę :) i od razu człowiek mniej sie boi

    Dziękuję i pozdrawiam

    Andrzej