  • Data: 2011-10-08 17:42:08
    Temat: Re: Dziwny telefon
    Od: "macso" <m...@p...oiniet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:j6q01c$um6$1@node2.news.atman.pl...
    > Byłam akurat u koleżanki (dzisiaj, w sobotę wieczorem) i zadzwonił jej
    > telefon komórkowy. Odebrała. Pani powiedziała szybko jakieś swoje
    > nazwisko, powiedziała, że dzwoni z Wrocławia, ale konkretnie z jakiej
    > firmy czy skąd one się znają to nie chciała powiedzieć. Jej numer telefonu
    > był warszawski, a nie wrocławski : 22 4563002. Nie pomogły prośby
    > koleżanki, żeby wyjawiła sekret kto ona jest i z jakiej firmy dzwoni.
    > Pani zaczęła się bezczelnie domagać, żeby koleżanka podała jej swoją datę
    > urodzenia. Kolezanka się zdenerwowała i rozłaczyła telefon. Potem
> [...]

    firma windykacyjna jakaś wynajęta przez bank
    żeby przypomnieć o zaległosciu w spłacie kredytu.
    za nic sie nie przyzna kim jest zanim nie usłyszy że rozmawia z osobą której
    sprawa dotyczyt
    ( stąd identyfikacja data urodzenia, ewentualnie adresem i nazwiskiem
    rodowym matki)
    wpisac do pamięci komórki i nie odbierac, szkoda zachodu.
    wystarczy spłacać i po sprawie

    macso