  • Data: 2005-10-20 20:09:16
    Temat: Re: Dziwne rondo
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Golanski napisał(a):

    > No widzisz - są ludzie, z któymi na początku dyskusji trzeba ustalić
    > definicje. Dla mnie (i jestem przekonany), ze dla każdego kierowcy,
    > instruktora rondo=skrzyzowanie o ruchu okreznym.

    W wielu miejscach znak "skrzyzowanie o ruchu okrężnym" jest zwykłym
    nadużyciem ;-) Szczególnie w Warszawie. Fakt zasadzenia trawy w okrągłym
    trawniku na środku skrzyżowania nie ma żadnego odzwierciedlenia w
    organizacji ruchu. Przykładem jest "rondo" z rys. 5 na
    http://www.kulka.pl/bezpieczniej.htm

    > Nigdy by mi nie przyszlo do glowy, aby rondo rozpoznawać po nazwie
    > placu, skrzyżowania "Rondo...".

    Mi też nie ;-)

    M.