  • Data: 2007-06-26 05:44:25
    Temat: Re: Dziwna sprawa z OFE ING NN (czy to solidna firma?)
    Od: "AdamW" <A...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sam kiedys podpisalem jak dopiero startowali, zadzwonilem do biura i pani
    mnie przydzielila do danego agenta (zresztą bardzo mily), umowiem sie w
    biurze i spokojnie podpisalem, ale to bylo na dlugo przed OFE. Pozniej juz w
    biurze nie chcieli, scisk za duzy no i pewnie ta prowizja, agent mi się
    zmienil ale kolejny tez jest bardzo mily i zawsze przyjezdza, jak chce to do
    domu ale najczesciej umawiam sie u mnie w pracy.
    Szczerze mowiac chcialbym by wszystkie instytucje tak dzialaly.
    Np. taki bank, przysyla do mnie ulotke ze chce mi dac 30tys. kredytu,
    zazwyczaj nie chce ale... ide i mowie, dobra dajcie 20tys., oni na to ze
    musza sprawdzic dochody itd., to ja do nich - przysylacie pismo imiennie i
    nie wiecie czy mozecie dac?, dobrze sprawdzcie wszystko i jak sie
    zdecydujecie to zadzwońcie, ja przyjede (chyba ze od was ktos przyjedzie
    ?! - zdziwienie) i podpisze, nie mam czasu wiec prosilbym by to wszystko nie
    zajelo dluzej niz 5 min - kobiety otwarly oczy ze zdziwienia. No ale coz jak
    korzenie i mentalnosc tego banku sa jeszcze w PRLu...