eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDziura w drodzeRe: Dziura w drodze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dziura w drodze
    Date: Fri, 5 Apr 2013 21:58:13 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 38
    Message-ID: <0...@b...poznan.pl>
    References: <515d6b94$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <kjjtrl$sjq$2@node1.news.atman.pl> <kjjuf3$dmn$1@news.task.gda.pl>
    <kjjuok$dho$1@node2.news.atman.pl>
    <515d884e$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
    <kjk21g$gt4$1@node2.news.atman.pl>
    <515da269$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <kjkh55$th$1@node2.news.atman.pl>
    <515dd96a$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
    <kjklr9$5m8$1@node2.news.atman.pl>
    <515de384$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
    <kjlsru$sb0$1@node1.news.atman.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <kjmd0k$dg8$2@node1.news.atman.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <kjmle3$mkn$1@node1.news.atman.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <kjn66p$jmf$1@node2.news.atman.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <kjnb86$e58$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1365199093 19449 79.173.47.194 (5 Apr 2013 21:58:13
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Apr 2013 21:58:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:717961
    [ ukryj nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >>> Zakładając, że części są dostępne lub łatwe do zastąpienia/dorobienia
    >>> koszt może być niższy niż zakup nowego.
    >>>
    >> W nieskonczonośc? W 80 roku użytkowania?
    >> Brniesz...
    >
    > Ależ skąd. Zgodzę się, że każdy ze współczesnych seryjnych samochodów
    > słabo się do tego nadaje (to wg mnie celowe działanie).
    >
    > ALE.... zrób sobie jakiegoś składaka na ramie, z karoserią plastikowych
    > elementów i możliwością zamontowania dowolnego silnika, w tym
    > elektrycznego. Samonośną konstrukcję w sumie też można mieć trwałą -
    > kwestia właściwego zabezpieczenia od samego początku.
    >
    > Zawieszenie dopasujesz, jak części eksploatacyjnych do silnika zacznie
    > brakować i nie da się tanio dorobić - wstawisz inny silnik (choć
    > elektryczne powinny być "wieczne").
    >
    > Technicznie rzecz biorąc możesz mieć samochód, który starczy na 100 lat
    > ciągłej eksploatacji. Tylko nikomu się nie opłaci seryjna produkcja
    > takiego pojazdu ;)
    >
    > No, chyba że drastycznie zmieni się sposób poruszania/napędu - np.
    > obowiązkowo wprowadzą pojazdy latające, automatycznie sterowane z
    > zasilaniem zewnętrznym ;)
    >
    Aha, czyli nadaja sie każdy (tak wcześniej pisałeś) a teraz okazuje się, że
    każdy ale specjalnie do tego celu skonstruowany.
    Ciekawiej i ciekawiej...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę
    zmienić, odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić, i szczęścia,
    aby mi się jedno z drugim nie popieprzyło." Stephen King

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1