  • Data: 2011-05-03 18:34:38
    Temat: Re: Dziennikarska propaganda
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4dc03f74$0$2448$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Jotte

    > Co ma wspólnego indywidualny tok nauczania z instytucjonalną edukacją?
    I jak ci tu wierzyć w te twoje peany na własną cześć?

    > Na studiach jakoś nie miałem tego typu problemów, chociaż miałem je
    > totalnie w dupie bo zajmowałem się wtedy biznesem.
    (...)
    > przyznawano mi zwykle stypendia naukowe mimo nieuczęszczania na
    > jakiekolwiek wykłady i na wszystkie ćwiczenia, na które dało się nie
    > chodzić.
    A także na pewno jesteś przystojny jak Banderas, bogaty niczym nabab zaś
    laski o urodzie i wdziękach Angeliny Jolie sikają do góry na samą myśl o
    kolacji z tobą.
    Wyłącznie przez wrodzoną, naturalną skromność jeszcze tego na newsach nie
    opisałeś.

    > Tymczasem w podstawówce i liceum to stado osłów oceniało głównie to, czy
    > ktoś przyniósł książkę, prowadzi zeszyt, zrobił jakaś idiotyczną "pracę
    > domową" i inne bzdety. Albo np. to, jakie zrobił postępy. W związku z tym
    > ostatni kretyn który się starał był lepiej oceniany niż ktoś, kto po
    > prostu umiał, ale szkoda mu było czasu na uczestnictwo w tych wszystkich
    > bzdetach.
    No taaaak, typowe - zapoznany geniusz...

    --
    Jotte