  • Data: 2010-10-15 17:47:10
    Temat: Re: Dzień Nauczyciela - dzień wolny od pracy
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:i9a3j2$7o1$1@inews.gazeta.pl...

    > Podali godziny zegarowe to raz. Dwa, nie uwzglednili darmowych karcianek
    > (+ 2 godziny) i konsultacji (tradycyjnie 1 godzina dla uczniow + jedna dla
    > rodzicow).
    W szkołach "godzina" oznaczać może nie to samo. Godzina lekcyjna np. w
    podstawówce to 45 minut i jest to godzina lekcyjna. W przedszkolu godzina to
    60 minut. Cena ta sama.
    W bibliotece też.
    Ale nauczyciel w szkole ten pozostały kwadrans może mieć dyżur na przerwie
    (czyli zajecia opiekuńcze, nie dydaktyczne). A jak to jest w innych krajach?
    Ja wam mówię - to nie jest takie proste. Trzeba zachować rezerwę, rozsądek w
    ocenach i najpierw coś wiedzieć, a potem gadać.

    --
    Jotte