eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawospartaczona robota › Re: Dziękuję
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Agata R." <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dziękuję
    Date: Mon, 23 Oct 2006 18:53:02 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 21
    Message-ID: <ehis1h$md2$1@news.onet.pl>
    References: <5...@n...onet.pl>
    <7...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat-145.ghnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1161622385 22946 83.175.180.145 (23 Oct 2006 16:53:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Oct 2006 16:53:05 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    X-Sender: HPPYUujTWlS9fkzIvylNQA==
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:421824
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik <s...@s...kie.pl> napisał w wiadomości
    news:7ba9.000000bf.453cf042@newsgate.onet.pl...
    > Serdeczne dzięki za opinie w tej sprawie (te sensowne) szczególnie Agacie
    > R.

    Żaden problem :))
    Napiszę jeszcze, jak się sprawa zakończyła:
    Dziś pan od kuchni przyjechał punktualnie (zazwyczaj się spóźniał), bez
    słowa zabrał się do pracy. Przyciął szafkę, zamienił front, żadnych
    problemów już jakoś nie widział (wcześniej - oj, jakich to przeszkód nie
    znajdował...).
    Doprowadził meble do stanu zgodnego z umową, przeprosił, podziękował i
    pojechał.

    Jak widzisz - sprawy da się rozwiązać, nawet z najbardziej opornymi
    egzemplarzami (do mnie pan kuchenny sie bał dzwonić - pracownikom kazał
    ;o)))
    Trzymam kciuki. Powodzenia!
    Napisz, jak się udało problem rozwiązać.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1