  • Data: 2006-03-16 18:04:49
    Temat: Re: Dziedziczenie bez testamentu
    Od: "eNWu" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przede wszytskim musisz rozpisac kto z rodziny zyl w chwili smierci matki
    > , ojca /zakladam ,ze nie zmarli naraz/
    >
    > wtedy mozna ustalic kto z rodziny i ile dziedziczy i tak po koleji
    > rozpisujesz po kazdym zmarlym
    >
    > kto najpierw zmarl ojciec czy matka i kto wtedy zyl z rodziny ??? w jakiej
    > kolejnosci umierali bracia , ile wtdy mieli dzieci itd itp ???

    W chwili obecnej żyje (podobno) tylko 2 wnuków formalnych właścicieli
    majątku. A mnie bardziej od kwestii, który z nich ile oddziedziczy
    interesuje, czy mogą zaistnieć jakieś przesłanki, które spowodują, że tego
    majątku nie oddziedziczą w ogóle i co się w takim przypadku dzieje z tym
    majątkiem. Rozumiem, że sprawa jest delikatna i wszystko w zasadzie zależy
    od tego co ustali sąd w postępowaniu spadkowym, jednak jeśli to możliwe,
    prosiłbym o przykłady, kiedy ci ludzie mogą nie dziedziczyć.

    W kwestii tego postępowania spadkowego interesuje mnie również jak działa
    sąd. Dowiedziałem się, że od momentu założenia sprawy, sąd w takich
    przypadkach przez pół roku próbuje ustalić wszystkich możliwych
    spadkobierców. Jeśli tak, to w jaki sposób to robi ? I od kiedy liczony jest
    ten okres: od momentu założenia sprawy w sądzie, czy od terminu pierwszej
    rozprawy ?

    Pozdrawiam
    eNWu