  • Data: 2003-01-20 08:23:53
    Temat: Re: Dziecko dziobasa
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dziobas" <USUŃ@ANTYSPAM.PL> napisał w wiadomości
    news:Xns9309906518A2dziobas@127.0.0.1...

    > nigdy nie mowilem ze nie chce tego dziecka, pytalem tylko o
    > alimenty. Ty zamiast odpowiadac albo nic nie pisac (nie bujmy sie uzyc
    tego
    > slowa) obrazalas mnie.

    Obraziłam Cię?:-) Masz bogatsze zycie wewnętrzne niż myślałam:-)) Na
    marginesie przyslales mi na priv wiadomosc,ze mogę sobie dalej żartowac więc
    o co chodzi?:-)) "prawdziwa cnota krytyk się nie boi":-))

    >"nie ladnie Hanka, powinnas sie wstydzic

    Ty również powinienes się wstydzić - np kiepskiej znajomosci dzidziny o
    nazwie ortografia:-))

    >. To Twoje pierwsze
    > dziecko? Nie buj sie!

    Ja się nie boję. A wiesz czemu? Bo mam cudownego męża, który będzie przy
    porodzie, który już teraz przytula głowę do mego brzuszka i "podsłuchuje"
    Juniora dostając od niego kopniaczki, nie zaś pyta na grupach dyskusyjnych o
    skrobanki i alimenty. Czujesz różnice?:-))

    > Porod to jak..powiedzmy..maksymalne zaparcie X8.

    Wymysliłes to sam, czy gdzies przeczytales?:-)) Bo wiem, ze nie miales
    okazji byc przy porodzie - może więc nie teoretyzuj bo się troszkę
    osmieszasz:-))

    HaNkA