eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDzieci mogą korzystać z boiska tylko w określonych godzinach. Muzykowi przeszkadza hałas. › Re: Dzieci mogą korzystać z boiska tylko w określonych godzinach. Muzykowi przeszkadza hałas.
  • Data: 2023-01-09 16:24:51
    Temat: Re: Dzieci mogą korzystać z boiska tylko w określonych godzinach. Muzykowi przeszkadza hałas.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 7 Jan 2023 21:41:47 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Ale powództwo jest z 2016 roku. I stąd mi wyszło tyle.

    Covid, czy nikomu nie zalezy na dalszym rozwiązywaniu?

    Covid chyba slabo tlumaczy, bo sad powinien sprawe na wokande kiedys
    jednak skierowac ... moze wezwal do uzupelnienia materiału,
    i nikomu sie nie chcialo?

    A moze najpierw odłożył na spód w imie ochrony spolecznej szkoly,
    potem muzyk sie wk*, tymczasowy srodek obie strony zadowalal ... plus
    covid,
    ale szkola zaczela lamac ...

    J.