  • Data: 2014-02-22 22:20:58
    Temat: Re: Działania komornika
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    news:le37hk$vra$2@node1.news.atman.pl...

    > O budowaniu mądrze pisałeś, ale tutaj takie brednie tworzysz, że aż głowa
    > boli.

    a sorry wkurza mnie plakanie na komornika
    nie placiles to masz
    co innego to nasze durne prawo
    ot kumpel zawisil dzialalnosc jakis rok temu
    mial jakas niedoplate w ZUS
    na bodajze 30-pare PLN
    ZUS zablokowal mu konto
    na koncie ponad 30 tys.
    oczywiscie zaplacil "recznie" tzn w oddziale ta zaleglosc
    i co?
    i nic
    moze wybrac gotowki cos kolo 11 tys a reszte bedzie mial dostepna jak zus
    laskawie odblokuje mu konto
    juz miesiac czeka...
    to jest Polska wlasnie