    From: " Anna" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dział spadku
    Date: Wed, 15 Oct 2008 08:10:13 +0000 (UTC)

    > Ten element jest w Twoim opisie nielogiczny.
    > Albo działka jest WSPÓNA, albo jest PODZIELONA.
    Witam,
    dziekuję za odpowiedż.

    Działka JESZCZE jest wspólna, ale wg projektu podziału - na naszej połowie
    działki bedzie stary dom, i brat, który chce ten dom uzytkować.
    Czyli, po podziale on miałby połowę na własność, a na naszej połowie
    mieszkał...

    Czy ja mam prawo do wycofania z gminy swojego pozwolenia na jego rozbudowę
    domu? Udzielone tylko na piśmie, nie notarialnie. Działka nie była
    wydzielona ani geodezyjnie, ani przekazana notarialnie bratu na własnosć.

    To był rok 1999, brat miał sie wybudować i przeprowadzić z rodziną.Warunków
    nie dotrzymał - nie dlatego,że zbrakło mu pieniędzy zbrakło / inwestował w
    strych, kupił sobie nowy samochód/, ale żeby po latach dostać więcej ze
    współwłasności. Zmarły ojciec tylko dlatego wyraził mu zgodę, że chciał z
    nami mieszkać w starym domu do śmierci.

    Jesli jest możliwość wycofania zgody, to czym ona może dla mnie skutkować?
    pozdr