  • Data: 2010-02-22 23:11:08
    Temat: Re: Dystrybucja umowa
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    <i...@g...pl> wrote in message news:hluon8$ie3$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam.
    > Jestem producentem akcesorii dla dzieci. W ostatnim miesiacu zglosilo sie do
    > mnie 3 firmy z Niemiec z propozycja wspolpracy. Jedna z nich poinformowala
    > mnie iz jest zdecydowana na wspolprace jednak chce zostac wylacznym
    > dystrybutorem Naszych wyrobow na teren Niemiec co ma wiazac sie z tym iz
    > pozostali zainteresowani nie beda mogli od Nas nabyc towaru na Niemcy.
    >
    > Oczywiscie ma to wszystko byc poparte umowa .
    >
    > Z racji ze w tym temacie jestem zielony taką umowe napewno skonsultuje w
    > jakims prawnikiem .
> [...]

    albo odbieraja (i placa oczywiscie w rozsadnym terminie) tyle ile jestes w
    stanie
    wyprodukowac albo spusc ich na drzewo skoro masz innych w kolejce
    warto uwzglednic kto bedzie mial prawo i o ile % zmienic owe ustalenia i
    zabezpieczyc sie mozliwoscia szybkiego zerwania umowy gdyby cos bylo nie
    tak w najistotniejszych kwestiach