eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Dyscyplainarne zwolnienie z pracy w trakcie L4 - czy mozna? › Re: Dyscyplainarne zwolnienie z pracy w trakcie L4 - czy mozna?
    From: "KAZIMIERZ KOTOWICZ" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dyscyplainarne zwolnienie z pracy w trakcie L4 - czy mozna?
    Date: Wed, 26 Oct 2005 08:35:21 +0200

    news:djn703$cd3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Chciałbym tylko przypomnieć, że niektórzy pracownicy potem BARDZO się
    > dziwią jak muszą zapłacić zwrot kosztów procesu dla drugiej strony.
    > Przecież miało być za darmo ...

    Witam
    Zgadzam się z twoim stanowiskiem ale nie do końca.
    Otóż, zależy to czego dotyczy spór sądowy. Jeżeli jest to stricte ze stos.
    zatrudnienia to nadal twierdzę,że jest bezpłatny.
    Natomiast, oczywiście mogą wchodzić inne aspekty , które niewątpliwie jeśli
    uznane będą przez Sąd za bezzasadne i nie mające pokrycia w rzeczywistości
    to , Sąd może obciążyć stosownymi kosztami powoda.
    Nie znam innych szczegółów ,które być może mogłyby zmienić moje stanowisko w
    tej sprawie.
    Pozdrowienia KK