  • Data: 2005-03-30 20:38:07
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórk
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "gdybyś powstrzymał się od określaniem mnie
    w sposób w jaki to robisz w powyższym cytacie (nawet pośrednio), bo
    chociaż nie robi to na mnie większego wrażenia ze względu na przyzwyczajenie
    do róznej maści furiatów występujacych powszechnie w Internecie, to może mi
    kiedyś
    "nerw" puścić i skończy się sądem.Chociażby z art 216KK."
    ==========

    no widzisz, i sam teraz bredzisz, art 216 moglbys zastosowac gdyby\s byl
    laskaw sie przesdtawiac,
    a po "Pawcio" czy 6...@n...spamowcow nie
    zidentyfikujesz czlowieka.
    tak wiec kiedy moge sobie na to pozwolic wiem doskonale. Nie mozna wiec
    mowic o obrazie czy pomowieniu

    "Co do przykładu to proszę bardzo
    Wspominasz o art 280czyli Rozboju"
    ===================

    nie ja wspominam tylko andrzej lawa, widzisz nawet nie wiesz czyj post
    czytasz. tak wiec czytanie ponizszego nie ma sensu.

    "Jest on przestepstwem dwukierunkowym, -z jednej strony kradziez, z drugiej
    przemoc lub
    groźba jej natychmiastowego użycia,albo doprowadzenie człowieka do stanu
    nieprzytomności lub bezbronności.
    Kradzież jest przestępstwem kierunkowym, może być popełniona tylko z
    zamiarem
    bezpośrednim o szczególnym zabarwieniu(dolus coloratus)ma to miejsce wtedy
    gdy ustawa
    do opisu czynu wprowadza dodatkowe znamię w postaci nastawienia
    psychicznego-celu działania,zamiar
    zabarwiony jest określoną tendencją - która zmierza do uświadomionego sobie
    przez sprawcę celu.
    Przy przestepstwie kradziezy celem tym jest przywłaszczenie.
    W przypadku o którym tutaj mówimy nie można dyrektorowi tego celu
    przypisać-nie realizują
    się znamiona kradziezy, nie realizuja się znamiona rozboju.

    Reszty mi się nie chce po prostu opisywać-za duzo czasu by to zabrało."
    rezta dotyczy mojej osoby, tak wiec badz laskaw jednak opisac.

    "Twoją informacje na temat tego gdzie i kiedy defekujesz uważam za zupełnie
    niepotrzebną a wręcz niesmaczną."
    nikt Cie do czytania nie zmusza.

    P.