    From: " 666" <j...@w...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dyplom ukonczenia studiow
    Date: Fri, 9 Feb 2007 18:33:48 +0100
    Sender: j...@d...neoplus.adsl.tpnet.pl

    No myślę, że specjalność to nie powinna być żadną tajemnicą, bo w ramach jednego
    wydziału są czasem niemal skrajnie
    różne kierunki i specjalności.
    Ale co Ci da ocena na dyplomie, jeżeli nie będziesz znał regulaminu konkretnej
    uczelni ?
    Przykładowo, z jaką wagą do tej średniej brane są ocena z obrony, ocena z pracy i
    ocena srednia ze studiowania jako
    takiego, i jak ta ostatnia jest liczona (wszystkie wpisy i zaliczenia czy tylko
    egzaminy, ze wszystkich lat czy tylko z
    ostatnich) ?
    Swoją drogą jeżeli przełożony nie jest w stanie przy lunchu dowiedzieć się, jaki był
    temat pracy
    magisterskiej )podwładnego, to jeden (jedno) z dwóch jest tu niezłym kawałkiem
    JaC

    > Na pewno dla osoby, która kończy studia, ale czy pracodawca nie powinien mieć
    możliwości zapoznania się z takimi
    informacjami jak specjalizacja, ocena końcowa, temat pracy magisterskiej?

    It has removed 3043 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!