    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dwie sprawy pod dyskusje (urlopy i poczta).
    Date: Wed, 1 Sep 2004 22:05:34 +0200

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości
    news:ch53hb$220$1@news.dialog.net.pl...

    > Jedynie na wlasne zyczenie kazdy moze wziasc 4 dni w roku. Reszte wtedy,
    > kiedy pasuje kierownikowi. Czy takie praktyki sa zgodne z prawem? Niby
    jest
    > to zarzadzenie prezesa firmy.

    Z jednej strony, skoro takie jest zarządzenie prezesa firmy, to jest to
    zgodne z prawem. Ale z drugiej strony cokolwiek nieżyciowe. jeśli zakładzie
    są związki zawodowe, to widzę tu właśnie dla nich miejsce. Zrobić
    alternatywny plan i zaproponować "piętro wyżej".

    > Czy ja mu ją musze pokazac?

    Nie, ale zauważ, że rzeczone książeczki są rejestrowane na poczcie.
    Listonosz sprawdzi sam. Ta prośba jest po to, że jak masz książeczkę, to nie
    będzie tego kołowrotu biurokratycznego. p prostu osoba uczciwa mu pokaże
    sama książeczkę i po zawodach.

    > Wiec co mnie obchodza jego zarzadzenia?

    Nie jest tak całkiem do końca, bowiem poczta akurat została powołana do
    sprawdzania tego. Że jest to moim zdaniem bez sensu, to już inna sprawa.
    Zrobić z niepłacenia abonamentu wykroczenie albo przestępstwo i znajdą się
    służby powołane do tego.