  • Data: 2003-08-23 08:33:38
    Temat: Re: Dwie całkowicie różne opinie prawników - co o tym myśleć?
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    andrewdv wrote:
    > Witam!
    > Chciałem się Was poradzić w pewnej sprawie, ponieważ poszedłem do
    > dwóch prawników i każdy powiedział mi coś zupełnie innego. Obawiam
    > się że jak pójdę do trzeciego prawnika to usłyszę jeszcze inną

    Tak . Dam ci trzecia opinie :)
    Sad obligatoryjnie zarzadza wykonanie kary
    jesli skazany w okresie proby popelnia podobne przestepstwo
    umyslne za ktore prawomocnie orzeczono kare pozbawienia
    wolnosci . Po prostu jesli zajda te przeslaniki sad musi
    zarzadzic wykonanie kary ( art 75 § 1 k.k.) .
    Natomist w Twoim przypadku sad MOZE ale nie musi zarzadzic
    wykonania tej kary. Zalezy to juz od niego ( art 75 § 2k.k.).
    --
    Pozdrawiam.
    onsok