  • Data: 2004-12-01 14:21:15
    Temat: Re: Dwa windowsy na tym samym PC
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen napisał(a):

    > a tu juz komletnie nie wiesz o czym mowisz, wersje softu mozesz ale nie
    > musisz zarejestrowac raz, a aktywacje jaka zapewne masz na mysli mozesz
    > wykonywac wielokrotnie i nie jest ona zadnym miernikiem legalnosci kolejnej
    > kopii

    nie chciałbym narazić się na zarzut pisania off topic, ale jak mi ktoś
    zarzuca ignorancję, to nie mogę się powstrzymać ;)

    Oczywiście kwestia legalności instalacji XP OEM nijak się nie ma do
    możliwości jej aktywacji.

    Oczywiście nikt nie musi aktywować instalacji - będzie miał instalację
    legalną, ale niefunkcjonalną ;)

    Oczywiście aktywacji można dokonywać wielokrotnie (po reinstalacji) pod
    warunkiem, że jest to instalacja na TYM SAMYM sprzęcie (licencja OEM).

    Instalacja na TYM SAMYM komputerze, ale na innym nośniku -
    prawdopodobnie zostanie potraktowana jako instalacja na innym sprzęcie i
    aktywacja się nie powiedzie (tego wariantu nie praktykowałem). Zasady
    (techniczne) przypisywania instalacji XP do konkretnego sprzętu - z
    oczywistych względów - nie zostały przez M$ ujawnione.

    I to byłoby na tyle.
    nn
    sorry za OT, ale jednak chodzi o kwestie prawne i praktyczne związane z
    licencją