    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dwa pytania o oprogramowanie komputerowe
    Date: Thu, 24 Feb 2005 18:35:34 +0100

    witek rzecze:
    > A bo mi sie juz znudzily w kolko te same powtarzane argumenty
    > z cytatami na temat gowna i glupoty reszty dyskutantow.

    Po pierwsze - nie zarzucałem nikomu głupoty tylko niewiedzę co widać
    szczególnie, gdy myli podstawowe pojęcia.

    Po drugie - skoro ludzie pytają w kółko o to samo to i wyjaśnienia
    są w kółko. Zgadza się?
    A nie pytali by się w kółko jakby w końcu różne pismaki i im podobne
    zrobili użytek z rozumu i przestali bezmyślnie gadać (sic!) sprzedaży
    licencji i to na co !? Na używanie programu!?
    Dżisus! Toż to lepsze jest niż Yeti i UFO razem wzięte!

    Po trzecie - nie daję żadnych cytatów z tematem gówna, tylko pokazuję
    ile warte jest dla Ciebie samego Twoje zdanie.
    Dajesz "rady", które innych mogą kosztować niezłe pieniądze i co gorsza
    poczucie dania zrobienia się frajerem, ale odpowiedzialności już za to
    nie chcesz wziąć żadnej.
    A bzdury to każdy może gadać jak to go nic nie kosztuje.

    Dlatego też proponuję weryfikację - ja swoje słowa cenię i podpieram
    kasą Ty podeprzyj swoje kasą jeśli je cenisz.

    A jeśli nie to się nie dziw, że traktuję je jak gówno warte bo i takimi
    są skoro nawet Ty sam nic nie chcesz na nie postawić.
    To chyba proste jak drut, prawda?

    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo