  • Data: 2004-10-05 09:11:59
    Temat: Re: Dwa komputery w domu ( firmie )
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 5 Oct 2004, KOMTUR wrote:
    [...]
    >+ 1. Zakupilem legalnie na siebie kilka programow ( nie na firme) czy moge ich
    >+ uzywac w firmie?

    A jaki powód żeby NIE ? :)
    FYI: owszem, też miałem na początku takie rozterki. Do poszukania
    na .podatki :)
    [...]
    >+ 4. Czy mozna jakos rozgraniczyc komputery na domowy i firmowy?

    Hm...
    Prawnie deklaracją używania "dla celów firmowych" jest wpisanie
    sprzętu do EST/EW - i wtedy IMHO nie ma wątpliwości.
    Oczywiście to jeszcze NIE dowodzi że sprzętu "osobistego" nie
    używałeś "dla działalności"...

    >+ Prosze o jakas porade

    Acha.
    To skreśl wszystko co widzisz powyżej :> i poczekaj na PORADY.

    pozdrowienia, Gotfryd