  • Data: 2007-02-15 22:54:13
    Temat: Re: Duże peiniądze <> Bezpieczna transakcja - JAK?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    -= AQUA MiSz MaSz =- wrote:

    > Nie ma problemu. Chodzi o grunt.
    > Rodzina jest stroną sprzedającą.

    Możliwości jest bardzo wiele. Ba, nawet banki zaczęły wprowadzać już
    specjalne oferty, np. w PKO BP mignęła mi ulotka konta, na które trafia
    kasa od kupującego (konto jest oczywiście niedostępne dla
    sprzedającego), z którego kasa trafia na konto sprzedającego w chwili
    okazania aktu notarialnego (upraszczam, bo tylko przejrzałem tę ulotkę -
    ale liczy się zasada działania).