  • Data: 2009-11-21 11:30:07
    Temat: Re: Durny Lex lecz Lex?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:
    > Nie che mi się szukać.
    > Ale tak na pierwszy rzut oka przy odrobinie myślenia: nie można mu w tym
    > czasie oferować pracy,

    Dlaczego? Za tydzień wyzdrowieje i już. A jeśli to przewlekła choroba,
    no to dostarczy zwolnienie w trakcie oferowania. Oferowanie nie jest
    jakimś częstym zjawiskiem, więc zamiast przyjmować zwolnienia ,,na
    wszelki wypadek'' można je zacząć przyjmować w razie potrzeby.

    > płaci mu się ewentualnie z inne rubryczki
    > budżetowej (ZUS - zasiłek chorobowy ?? zamiast UP - zasiłek dla
    > bezrobotnych),

    A tego to już nie wiem, to byłby jedyny w miarę praktyczny argument.

    > inaczej liczy się staż do emerytury

    A czemu? Leży na kanapie zdrowy vs leży na kanapie chory.

    > i pewnie jeszcze z
    > 1000 różnych innych rzeczy.

    No właśnie nie widzę żadnej LOGICZNEJ.

    > No i nie wiem czy na ten czas nie traci statusu bezrobotnego,. czyli w
    > tym czasie w Polsce spada bezrobocie ...

    To nie jest logiczny argument.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek