  • Data: 2023-11-03 14:26:39
    Temat: Re: Dura lex, sed lex
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mruga tylko podczas wyprzedzania.

    No właśnie nie:
    "Aleś Ty ograniczony. Na pasie może leżeć przedmiot. Może iść zwierzę.
    Może stać nieoświetlony pojazd, który wywalił w barierkę chwilę
    wcześniej, przy czym jak kierowca nieprzytomny, albo pojazd jechać nie
    może, to wcale nie chwilę. Może być dziura w drodze, albo ze zbocza
    stoczył się kamień."

    "Tych, którzy być może są, ale ja ich nie widze."

    Skoro nie widzi, to nie wie, że będzie wyprzedzał.
    Więc musi mrugać cały czas.

    > I to jest wkurzające. Jadzie sobie spokojnie autko 80 km/h, nigdzie mu
    > się nie śpieszy, a tu co któryś podczas wyprzedzania wali długimi a
    > nawet nie długimi (sygnał świetlny to chyba się nazywa), bo wtenczas i
    > długie i krótkie są odpalane.

    I teraz nie wiesz, z której strony będzie wyprzedzał.
    Jedziesz prawym, on jedzie lewym i mruga "bo ostrzega".
    W lusterku wstecznym nie widać którym pasem zapierdala, tym bardziej, że
    właśnie Cię oślepił.
    Ostrzega żeby mu zjechać z prawego? Bo po chuj by mrugał, skoro lewy pas
    ma wolny? Nie zjedziesz na lewy, to Ci na prawym wjedzie w dupę -
    przecież mrugał i ostrzegał. Zjedziesz na lewy, to na lewym wjedzie w dupę.

    Jedziesz lewym, ktoś za tobą mruga i nie widzisz którym pasem, bo
    właśnie Cię oślepił. Zjechać, nie zjechać?
    Zjedziesz na prawy, to w dupę wjedzie, bo za późno zjechałeś i on
    myślał, że nie zjedziesz.
    Odczekasz (jak policmajster proponuje), to wjedzie w dupę na lewym.

    Jakby nie patrzeć, zawsze wina tego poprzedzającego.
    Po chuj tam jedzie i jeszcze dał się oślepić?

    Pozdrawiam
    Piotr