  • Data: 2023-11-03 12:54:02
    Temat: Re: Dura lex, sed lex
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W moim sie to przełącznik nazywa i zamontowali fabrycznie. Wiem, w
    > rowerach nie ma.

    Dlatego pytałem, czy masz przerywacz dla "długich" świateł (który robi
    to za ciebie), czy może robisz to ręcznie przez cały czas, a nie o
    przełącznik.
    Ale nie dziwię się, że nie zrozumiałeś pytania.

    Uważaj, będzie trudne.
    Skoro nikogo przed tobą nie ma, to skąd wiesz kiedy mrugać?
    Bo skoro być może są, ale ty ich nie widzisz, to musisz mrugać przez
    cały czas.
    Mi by się nie chciało tak machać przełącznikiem przez całą drogę, bo być
    może są, ale ich nie widać, więc ja bym zamontował przerywacz.
    Ale skoro lubisz ręcznie...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr