    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dura lex, sed lex
    Date: Mon, 30 Oct 2023 21:50:06 +0100

    W dniu 30.10.2023 o 18:19, Shrek pisze:

    > Pomijając że nie był, to dalej nie zmienia to faktu że zmieniali pas
    > jednocześnie i ten z tyłu jest winny że przyjebał - zwłaszcza że jechał
    > ponad 170km/h za szybko.

    Z czego wnosisz, że oni ten pas zmieniali jednocześnie? Bo to ma
    krytyczne tu znaczenie. Sam piszesz, że BMW uderzyło, gdy KIA była w
    połowie zmiany pasa. A gdzie wówczas było BMW? Na lewym, czy środkowym
    pasie?

    > Co dalej nic nie zmienia. Jakby miał w ogóle wyłączone - ale po chuj
    > wtedy BMW napierdalało długimi?

    Bo dostrzegł coś i z jednej strony nie chciał oślepić jadących z
    przeciwka, a z drugiej zobaczyć? Przy czym nie mam żadnego powodu, by
    sądzić, że te światła z tyłu nie świeciły, a jedynie wyjaśniam Ci
    możliwy powód.

    > No ale się stukneli na środkowym. Zresztą - co by nie kombinować kia
    > miała pierwszeństwo.

    Napiszesz czemu?

    > To by ślady były inne. "gdyby matka miała kuta to by była ojcem".

    A wiemy, jakie są?

    --
    (~) Robert Tomasik