  • Data: 2004-06-24 18:47:59
    Temat: Re: Drzwi blokujące przejście w piwnicy a prawo
    Od: "TMK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Krzysiek" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cbelff$8dv$1@inews.gazeta.pl...
    > Uprzejmie prosze o informacje na jakie przepisy prawa moge sie
    > powoływać i gdzie mogę szukać informacji na poniższy temat.

    > Krzysiek
    A kto załozył te drzwi?
    Mam podobną sytuacje.Tez myslalam ze drzwi sa niezgodne z przepisami
    p/pozarowymi.Ale w moim przypadku nie:(
    w budynku sa dwie wspolnoty mieszkaniowe. Moja piwnica jest w czesci drugiej
    wspolnoty i jest zaspawana krata.Ja niestety mam mieszkanie kwaterunkowe.
    I dwa problemypierwszy malo istotny jak po kilku latach bede miala ochote
    dostac sie do swojej piwnicy to jak zareaguje policja na wycinanie kraty
    boshem?
    Wlasciwie moge pewnie zwrocic sie do sadu o przyznanie -udostepnienie drogi?
    ale tez nie wiem czy ja czy gmina?
    Drugi problem jest powazniejszy chce wykupic w przyszlosci mieszkanie.No i
    jak wywinac sie od kupowania(placenia)za cos co czego nie uzytkuje?
    Wszyscy teraz dbaja o bezpieczenstwo -kraty zamki, kamery, niestety nikt nie
    mysli o tym by chociaz poinformowac zainteresowanych. Swoja sciezka mnie
    najbardziej wkurza kamera zagladajaca mi do okna- niestety nie jest wcale
    bezpieczniej-od czasu kamery okradziono mnie dwukrotnie, a wczesniej
    nigdy:((((