    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Drugie imię
    Date: Sun, 17 Jul 2011 13:45:24 +0200

    On 2011-07-17 13:36, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > U mnie ludzie z jednym imieniem wywołują wrażenie kalekości i im
    > współczuję. Gdy z kimś zawieram bliższą znajomość zawsze chcę poznać
    > pełne imię i jak ktoś mówi, że ma tylko jedno, to zawsze mi go jakoś żal
    > i jakoś tak czuję, że go skrzywdzono.

    Nigdy nie byłem zapytany o moje drugie imię podaczas towarzyskiej
    rozmowy z kimkolwiek. Nigdy nie użyłem go praktycznie. Nie znam drugich
    imion swoich znajomych i przyjaciół. Co gorsza nikt nie był w stanie
    wyjasnic celu tego imienia inaczej niż pokręnie tumanistyczno. Jedynym
    miejscem sa formularze gdzie jest to element upierdliwy. Być może
    dlatego że mając umysł ścisły za często zadaje sobie pytanie "po co"
    oczekując *sensownej* odpowiedzi.