  • Data: 2011-07-17 11:12:03
    Temat: Re: Drugie imię
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-16 23:43, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > Dla lepszej identyfikacji. W jednej z klas mamy 3 osoby o tym samym
    > nazwisku, w tym 2 mają to samo imię (ach ta polska kultura nadawania 4
    > imion na krzyż, bo jak coś mniej popularne, to już brzydkie). Na
    > szczęście drugie imię już mają inne.

    Super. A teraz powiedz mi ile razy byłeś świadkiem praktycznego użycia
    drugiego imiona w *takiej* sytuacji.

    > Owszem, identyfikacja PESELem jest już coraz bardziej wdrażana, myślę
    > jednak, że wołanie peselem w klasie jeszcze nieprędko wejdzie.

    Za moich czasów zarówno ucznia jak i nauczylielskich wołano na różne
    sposoby wliczając w to wiarę że Adam wie że jest po Zosi podczas
    czytania po kolei, a podczas wywoływania numeracja wystarcza.