  • Data: 2006-06-26 11:11:12
    Temat: Re: Dowody wpłaty do ZUS
    Od: "pisarczyk" <q...@q...co> szukaj wiadomości tego autora

    > Kłamstwo powtarzane wiele razy staje się prawdą. Kiedyś to nikt nie będzie
    > beneficjentem ZUS. Tej przykrej instytucji dużo wcześniej niż kiedyś nie
    będzie.
    > I nie wynika to z mojej niechęci do zusu tylko z matematyki. A ta nie daje
    się
    > oszukać na dluższa metę.
    Masz rację: matematyki nie da się oszukać. Jest jednak małe ale: istnienie
    lub nie, a jeśli tak na jakich zasadach mniej decyduje matematyka, a więcej
    polityka (a ściślej prawo stanowione przez polityków). Jak na razie
    matematycznie jest w porządku: niedobór wpłat na wypłaty uzupełnia budżet
    (czyli my wszyscy). Następnym problemem jest budżet. Twój i mój post to już
    NTG.
    Pozdrawiam
    Darek