    From: "Luckydar" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dowod osobisty od 25 roku zycia???
    Date: Tue, 2 Apr 2002 20:21:03 +0200

    Użytkownik "Daddies" <d...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    news:000b01c1da64$a9552980$0c00a8c0@euronet.net.pl..
    .

    > Hehe - albo bardzo podpadles rodzicom, albo uslyszales te wiadomosc
    wczoraj,
    > tj. 1 kwietnia w prima aprilis ;))))

    Nie podpadlem rodzicom, bo ja juz dowod mam daaaawno, a wiadomosci
    uslyszalem kilka dni temu od osoby, ktora cos takiego wlasnie ma, zamiast
    dowodu. Jedno z rodzicow, przebywajace w wiezieniu nie wyrazilo zgody na
    otrzymanie przez dziecko dowodu wczesniej niz przed ukonczeniem 25 roku
    zycia. Po prostu nie podpisalo jakiejs zgody, czy wniosku, ktory powinien
    zostac podpisany. Nadmienie jeszcze tylko, ze rodzice tej osoby sa po
    rozwodzie. Szczerze mowiac bardzo mnie to zdziwilo i dlatego pytam na
    grupie. Skoro jednak twierdzicie, ze to niemozliwe... Wobec tego serdeczne
    dzieki, ale ja juz nic z tego nie rozumiem :-((

    Pozdrawiam: Luckydar.