  • Data: 2004-11-08 10:33:04
    Temat: Re: Dowod osobisty
    Od: "remeeq" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Tomq" <t...@n...mam.maila.pl> napisal w wiadomosci
    news:cmnc1j$age$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Czy jest moze przepis ktory nakazuje obywatelowi noszenie przy sobie
    dowodu
    > osobistego? Czy istnieja kary za nie posiadanie przy sobie takowego
    > dokumentu? W ogole czy konieczne jest poruszanie sie po kraju z
    > jakimkolwiek dokumentem tozsamosci? Co w przypadku gdy nie bede mial nic,
    > beda mnie chcieli wylegitymowac? Grozi cos za to?
    > --
    > pozdrawiam,
    > Tomq

    Niema zadnego obowiazku posiadania przy sobie jakichkolwiek dokumentów.
    jednak pan wladza moze wg widzi mi sie zatrzymac cie na 48h jesli "zachodzi
    uzasadnione podejrzenie popelnienia przestepstwa" chocby po to, by ustalic
    Twoja tozsamosc. A wiec na zasadzie widzi mi sie mozesz pójsc na 2 doby do
    pierdla, bo moze okazac sie, ze podejrzenie bylo bezpodstawne. Wiec nie
    majac dowodu przy sobie lepiej nie podskakuj panu wladzy.