    From: Papik <p...@a...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dosypal narkotykow - jakie szanse ukarania sprawcy?
    Date: Wed, 27 Sep 2006 08:59:33 +0200

    Dnia Tue, 26 Sep 2006 23:49:10 +0200, MlM napisał/napisała:
    > jeszcz raz mowie, nie ma takiej mozliwosci, zeby sam wzial.
    > przepraszam za haotyczny post, ale chcialbym wiedziec czy mozna cos zrobic.
    pierwsze co bym zrobil to zalatwil bratu dobrego specjaliste aby mu ten uraz
    nie odbil sie za bardzo na psychice.. Drugie bym ochlonal troche i albo bym
    dopadl tego S w ciemnej ulicy i "pogadal" chwilke albo sam nie wiem :)
    Trudny przypadek, mozna to ciagnac ale wiecej wrogow sobie narobisz niz
    dojdziesz prawdy :/

    --
    * Szukam zony: http://fotki.pomorski.net/albums/Papik/Normalne/imag
    e00001.jpg *