    From: Onufry Zagloba <Z...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dostęp do parkingu dla wybranych?
    Date: Fri, 22 May 2009 01:36:18 -0700 (PDT)

    On 21 Maj, 15:40, Daniel 'Rogaś' Rogiński <r...@N...pl>
    wrote:
    > Decyzją zarządu klucz do szlabanu otrzymać _można na podstawie dowodu
    > rejestracyjnego samochodu pod warunkiem, że jest on zarejestrowany pod
    > adresem mieszkania (na tej ulicy)_....

    > ...Jak walczyć w takiej sprawie?...

    Koledzy na pewno podpowiedzą w końcu jak rozwiązać pod względem
    prawnym zaistniałą sytuację. Minusem tego będzie czas i koszty
    poniesione na przepychanki ze spółdzielnią. O nerwach nie wspomnę.

    A nie myślałeś przypadkiem żeby kupić jakiegoś wysłużonego malucha/
    trabanta za 100 zł, przerejestrować, okazać dowód rejestracyjny,
    pobrać klucz, zezłomować, parkować firmowym samochodem pod domem?

    Nie podoba mi się ta podpowiedź ale czasem życie zmusza nas do jazdy
    po bandzie...

    Onufry Zagłoba