  • Data: 2020-02-12 21:45:49
    Temat: Re: Dostęp do ksiąg wieczystych...
    Od: Krzysztof 'kw1618' Warszawa <k...@g...3mam.net> szukaj wiadomości tego autora

    > RODO tu nie ma nic do rzeczy. Ta baza to numer działki <-> nr księgi.
    > Gdzie tu masz dane osobowe?

    https://www.portalsamorzadowy.pl/spoleczenstwo-infor
    macyjne/urzad-ochrony-danych-osobowych-przyjrzy-sie-
    internetowemu-systemowi-ksiag-wieczystych,152441.htm

    Rzecznik Praw Obywatelskich chce, by prezes Urzędu Ochrony Danych
    Osobowych przyjrzał się temu jak funkcjonuje internetowy system ksiąg
    wieczystych. Wątpliwości prawne budzi bowiem fakt, że na podstawie tego
    systemu każdy może poznać dane osobowe figurujących w tym rejestrze osób.