    From: "karen" <d...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dostalem pozew rozwodowy :-(
    Date: Sun, 28 Oct 2007 15:34:25 +0100

    Użytkownik "skeptik" <s...@f...ua> napisał w wiadomości
    news:Xns99D78B4AB1FB3skeptik@213.180.128.149...

    > ano TO - bez czego laleczka sobie zycia "nie wyobraza!"

    ok. ale z Twoich gdybań wynika, że skoro znalazła lepiej to znaczy, że ktoś
    może być lepszy od Ciebie dla tej panienki:)

    - kapujesz juz?!

    nawet nie masz pojęcia jak ja wiele kapuje :)

    > moze lepiej przeliczyc ILE kto KASY przynosi do domu?

    tylko tak naprawde to nie kasa sie liczy mimo, ze zainteresowany w tym
    temacie boi sie o jej utrate zaslaniajac sie opieka nad dzieckiem nie
    dopuszczając pewnie do siebie mysli, ze mogliby spokojnie załatwic ta sprawe
    nie wciagajac w to dziecka a wtedy można mówic o prawidłowościach w
    wychowaniu i kształceniu dziecka...

    > Raz masz pretensje, ze facet jest zbyt aktywny zawodowo i "co z tego, ze
    > przynosi duzo kasy do domu - skoro praca kobiety w domu (wedle Twej
    > wyceny)
    > jest warta okolo 1500 pln/mies."
    > Innym z kolei razem masz pretensje, ze "lezy przed tv z piwkiem" i nie
    > daje
    > kasy...

    to nie są pretensje to jest przecietny model rodziny w Polsce... a jak
    następuje bum / a przeciez moglismy zle sie dobrac i wyszlo szydlo z wora
    pozniej /
    to co?
    pomstowac ? mścić? pozbawiać się dziecka ? te niekiedy słyszane słowa u
    kobiet " puszcze go w skarpetach " czy mężczyzna odeszła bo miała gacha?
    ja jej teraz pokaże? bzdura, bzdura i jeszcze raz bzdura
    - ludzie myslący nie mają tego typu problemu

    > Mam wiec pytanko... JAK bys sie odniosla do przypadku BEZROBOTNEGO
    > (powinela
    > mu sie noga w karierze i ma dosc) ktory JEDNAK kocha dzieci a dzieci jego
    > takze, ma z nimi SWIETNY kontakt (i zone tez, dopoki chce na niego
    > spojrzec)
    > zajmuje sie domem (w sensie prac domowych) itp. itd.
    >
    > CO z TAKIM zrobic ?????????????????? (w/g Ciebie?)

    jeśli kobieta myśli takimi kategoriami, ze bezrobotny mąż, który się
    troszczy o nią i o dzieci kwalifikuje się do podjęcia kroków rozwodowych to
    głośno mogę powiedzieć , że to Głupia Kobieta i nie dorosła do roli żony i
    matki ale zaznaczam , że jeśli tym powodem jest chwilowa utrata pracy przez
    małżonka tylko ta losowa sytuacja, mądry związek będzie szukał rozwiązań dla
    tej sytuacji wspólnie ...

    Sandra