    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Doręczenie pozwu
    Date: Wed, 22 Nov 2017 12:40:59 +0100

    dyskusyjnych:ov2d9i$96o$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-11-22 o 00:14, witek pisze:

    >Przerabiam sprawę w szwedzkim sądzie. Sąd do mnie pisze listami
    >zwykłymi. To dopiero byłby hardkor dla ciebie, co? :)

    Moze tam po prostu sad nie ma w zwyczaju uznawac, ze strona zostala
    prawidlowo powiadomiona, wiec jak jej nie ma na rozprawie, to jej
    strata, bo wyda wyrok bez jej wysluchania.

    Dodaj do tego listonoszy, ktorzy nie maja w zwyczaju wywalac zwyklych
    listow na smietnik.

    Albo np rok wiezienia grozacy zonie, za to, ze ukryla awizo dla meza.

    J.