  • Data: 2009-02-04 13:36:29
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > Czyli wcale.

    Czyli to tu jest problem, a nie w legalności narkotyków. I to właśnie kary
    za sprzedaż takich substancji nieletnim powinno się zaostrzyć.

    > Owszem. Papierosy też są i powinny być likwidowane. Niestety opór społeczny
    > jeszcze jest za duży. Ale mam nadzieję, że docelowo się uda.

    Palenie ma też pozytywne skutki - chociażby uspokajające. Każdy sam wybiera
    czy decyduje się na taki sposób uspokajania się razem ze wszystkimi tego
    konsekwencjami.

    > No i się karze. Jak widać, niewiele to daje, zwłaszcza że pod wpływem nie
    > działa się świadomie.

    Więc powinno się iść w tym kierunku. Jest tyle norm, które muszą spełniać
    samochody, kolejną normą powinno być uniemożliwienie pijanemu prowadzenia.
    W jaki sposób zrealizować to technicznie to osobna kwestia, ale na pewno
    się da.

    > Więc cała masa trzeźwo mówiących ,,nigdy nie wsiądę po alkoholu''
    > jednakowoż wsiada.

    > No i najwyższa pora, żeby się to zmieniło.

    Akurat z tym się po części zgadzam. Ale to osobny temat.

    --
    http://www.extreme-photo.pl/