  • Data: 2010-10-04 12:09:45
    Temat: Re: Dopalacze
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.10.2010 14:32, Johnson pisze:

    > Plus zapewne płacenie odszkodowań przez SP.

    Dodatkowa sprawa: jeśli im się jednak uda pozamykać (sądy - wiadomo
    jakie są, więc wyrok zgodny z prawem nie jest przesądzony) to spadną
    dochody budżetu z tytułu podatków.

    Mendy cholerne kolejny temat zastępczy wymyślają. Już chciałem się
    ucieszyć, że przynajmniej wojny nie zorganizowali dla odwrócenia
    uwagi... ale przecież już dawno trwa.