  • Data: 2010-01-14 19:05:03
    Temat: Re: Domeny.pl - prośba o opinie
    Od: "barbakan" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Łukasz Bąk" <n...@n...pl> napisał

    > Nie wiem, może mam słaby dzień ale czytałem Twojego posta naście razy
    > i jakoś nie mogę wychwycić sedna problemu i tej szopki z terminami.
    > Sprawa dla mnie interesująca o tyle o ile jestem klientem tej
    > firmy i nie zauważyłem nieprawidłowości w działaniu. Co prawda nie
    > przenosiłem domen.

    Sprawa jest prosta.
    Wyobraź sobie, że podpisałeś umowę z firmą A. Najpóźniej 7 dni przd końcem,
    możesz z niej zrezygnować. Piszesz maila do firmy A 10 dniu przed końcem
    wygaśnmiecia umowy z informacją, ze chcesz zrezygnować z jej usług.
    Oni Ci przysyłają do podpisania formularz, w którym piszą, że aby
    zrezygnować
    z umowy musisz wystąpić do nich na 11 dni przed końcem umowy.
    Czyli w formularzu zmieniają 7 dniowy termin z regulaminu na 11 dni.

    7 i 11 dni to odpowiedniki 7 dni kalendarzowych i 7 dni roboczych.

    --
    pozro
    barbakan