  • Data: 2005-05-28 11:55:44
    Temat: Re: Domena internetowa a zasrzezona nazwa
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RockY" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:236f.00000296.4294d315@newsgate.onet.pl...
    > Dzien dobry
    > Ostatnio dostaje listy w ktorych jestem nawolywany do oddania mojej domeny
    > jednej z firm. Firma ma zarejestrowaną nazwe jednego z produktow, a ja mam
    > nazwe
    > domeny taką jak nazwa tych wlasnie produktów. Czy ma do tego prawo?
    >
    > Dziekuje i prosze o pomoc.

    jezeli nazwa zostala zarejhestrowana po kupnie przez Ciebie ww domeny to
    mozesz spokojnie jej uzywac,
    jezeli zakupiles po tym jak zarestrowali badz jak rejestracja byla w toku
    (zglosili do Urzedy Patemntowego)
    to i tak ja stracisz wiec wtedy zaproponuj im sprzedaz.

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...