  • Data: 2007-10-30 11:26:17
    Temat: Re: Domena i jej "wlasnosc"
    Od: "rezist.com" <r...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    > Ktoś przecież ci zlecił, komuś wystawiłeś fakturę, i masz adres tego kogoś
    > na fakturze?.

    Nie. W tym sek, ze nie wystawilem jeszcze faktury bo nie mialem za co.
    Ktos podjal decyzje taka a nie inna a rozliczenie za domene na poczatku
    odwlekano ze wzgledu na brak zarejestrowanej dzialalnosci, pozniej
    z powodu deszczu, sniegu i slonca.

    Kontakt byl telefoniczno mailowy, ale nie z samym wlascicielem firmy XYZ
    tylko z jego pracownikiem X. Sam wlasciciel to jakas mityczna postac...

    > fizyczna) lub w jeżeli to osoba prawna to też gdzieś można zdobyć (tylko to
    > pewnie kosztuje).

    ... do ktorej mam kontakt. I w ostatecznosci wlasnie z niego skorzystam.

    > Wg. mnie nie masz prawa. Mimo że domena "w papierach" należy do ciebie, to
    > nie jest twoja. Jakby nie patrzeć, dostałeś zlecenie na zarejestrowanie
    > domeny na klienta,

    Klient nie bedzie raczej na tyle bezczelny. Bo ten sam dowod zawiera
    zlecenie calej listy czynnosci, o ktorych wykonaniu moge sobie
    przypomniec (mialy miejsce i ich owoce maja postac cyfrowa), wtedy
    kwota na fakturze powiekszy sie o dwa zera.

    To tak, dla naswietlenia sytuacji :)

    > sprzedasz, klient może mieć słuszne pretensje, które mogą się IMHO wyrazić
    > odszkodowaniem za straty spowodowane np. tym że mu strona przestała
    > chodzić.

    Wiesz, domena wisi na moim koncie. Jesli nie dokonam przedluzenia,
    to po 2-3 tygodniach ktokolwiek inny moze ja przejac.
    To tez bedzie dzialanie na szkode firmy XYZ? Cyrografu nie podpisywalem.

    > dotarły - dlatego polecam wysłanie info papierowe, za potwierdzeniem
    > odbioru.

    No wiec czekam do konca miesiaca z papierkologia, chwilowo kontakt
    online sie uaktywnil, powoli zaczynam wierzyc w sprawcza moc usenetu.
    Do 14 grudnia jeszcze troche czasu.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com