    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Domena i jej "wlasnosc"
    Date: Tue, 30 Oct 2007 11:12:10 +0100

    rezist.com wrote:

    > Joke polega na tym, ze firma ta prowadzi dzialalnosc niby
    > edukacyjna (w nazwie nawet ma szkola), nie podaje na zadnej ze stron
    > swojego adresu - jedynie kontakty do koordynatorow w "regionach".

    Ktoś przecież ci zlecił, komuś wystawiłeś fakturę, i masz adres tego kogoś
    na fakturze?. Poza tym adres firmy możesz zdobyć w EDG (jeżeli to osoba
    fizyczna) lub w jeżeli to osoba prawna to też gdzieś można zdobyć (tylko to
    pewnie kosztuje). EDG w niektórych miastach jest udostępnione na www.

    > Zajecia odbywaja sie jak i gdzie popadnie.
    >
    > Oczywiscie, moge zawsze zadzwonic i nagrac rozmowe.

    Ale po co?

    > A gdybym, powiedzmy, zapragnal komus odsprzedac domene? :)

    Wg. mnie nie masz prawa. Mimo że domena "w papierach" należy do ciebie, to
    nie jest twoja. Jakby nie patrzeć, dostałeś zlecenie na zarejestrowanie
    domeny na klienta, a zarejestrowałeś na siebie. Jeżeli teraz tą domenę
    sprzedasz, klient może mieć słuszne pretensje, które mogą się IMHO wyrazić
    odszkodowaniem za straty spowodowane np. tym że mu strona przestała
    chodzić.

    Na twoją korzyść przemawia to że próbowałeś się w tej kwestii z nimi
    skontaktować bez odzewu. Ale nie masz pewności że twoje maile do nich
    dotarły - dlatego polecam wysłanie info papierowe, za potwierdzeniem
    odbioru.

    p. m.