  • Data: 2021-12-07 08:13:54
    Temat: Re: Dokumenty z wskanowanymi podpisami
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.12.2021 o 07:54, Cavallino pisze:

    > Jasne, ale co kiedy to pierwsza umowa do podpisania w ten sposób?
    >
    > No i na tej samej zasadzie można chyba traktować wykonanie odręcznego
    > podpisu myszką w pdf.....

    No chyba nie do końca. Jak rozumiem podpis profilem zaufanym (nie
    używałem, to nie mogę potwierdzić, ale takie mam przypuszczenia, jeśli
    jest inaczej, to proszę wyprowadzić mnie z błędu) jest podobny do
    podpisu elektronicznego, a ten ma kilka dodatkowych rzeczy, jak choćby
    informacje o dokumencie (zmiana w nim, spowoduje, że będzie to widoczne,
    że został podpisany inny dokument niż ten, który oglądamy), druga
    kwestia, potwierdzenie autentyczności podpisu przez centrum.
    --
    http://kaczus.ppa.pl