  • Data: 2021-12-07 09:21:27
    Temat: Re: Dokumenty z wskanowanymi podpisami
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.12.2021 o 08:30, Cavallino napisał:

    > W sensie, że zmiany w pdf możesz robić po podpisaniu i bez wpływu na
    > ważność podpisu?
    > Wątpię....

    no właśnie piszę, że nie możesz, bo jak zrobisz, będzie to widać

    > Żadna z tych kwestii nie powoduje jego legalności innej niż wspomniana
    > przez Ciebie umowna.
    > A skoro umowna, to umówić się można na wszystko.

    zgadza się, tu odniosłem się do kwestii technicznej, czym różni się
    podpis elektroniczny (niezależnie czy certyfikowany przez jakiś urząd,
    czy przez cokolwiek innego) od narysowaniu czegoś myszką jako bitmapa.
    Inna kwestia, czy dokument wymaga innego podpisu niż taki, jak się umówiono.

    --
    http://kaczus.ppa.pl