  • Data: 2021-12-02 15:07:48
    Temat: Re: Dokumenty z wskanowanymi podpisami
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PeJot napisał(a) :
    > W dokumencie jest jeszcze data edycji, która ma tu znaczenie.

    Co za problem zmienić datę w komputerze? Przed otwarciem pliku do
    edycji.

    Nie wiem, czy dotyczy to też nowszych wersji Excela, ale kiedyś
    wystarczyło tylko otworzyć plik, by jego zawartość uległa zmianie.
    Nie zawartość danych, ale zmieniało sobie jakiś tam swój znacznik i
    pliki już nie były identyczne bit do bita.

    > Ale
    > przyznaję, mechanizm wstawiania skanów podpisów jest prymitywny.

    Bardzo.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65