  • Data: 2008-11-05 21:46:23
    Temat: Re: Dokument tożsamości ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "armar" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:gerldg$35q$1@node2.news.atman.pl...
    > Prawdopodobnie sprawdzili, że DO został wyrobiony,
    > oraz że nie został zgłoszony fakt jego zagubienia.

    Co wcale nie przeszkadza w pozostawieniu go w domu lub innym miejscu.

    > Z tego co słyszałem, to zgubienie (oraz kradzież) DO i paszportu
    > trzeba od razu zgłaszać na Policji.

    Zgubienie zgąłsza się w organie, który dokument wydał. Kradziez Policji i
    nie ma czegoś takiego, jak zgłoszenie "od razu". W wypadkach wątpliwych
    warto kilka dni poczekać, bo dokumenty lubią sie znajdywać i być odsyłane.
    Odpada kłopot z wyrabianiem nowych.